modul foto logo
  • Skolefoto
    • Skolefoto
    • Skolens fordele
  • Børnehavefoto
    • Børnehavefoto
    • Børnehavens fordele
  • Studie foto
    • Studie foto
    • Babyfoto
    • Virksomhedsfotografering
  • Pasfoto
  • Om
    • Om
    • Vores fotografer
    • Job fotograf
    • Job kontor
    • Job student
    • Salgsbetingelser
    • Returnering
    • Håndtering af oplysninger
  • Kontakt os
  • Netbutik
  • Vælg Dansk Sprog
  • Choose English Language

Login



Glem login? Klik her!

Glemt Login



Emailen er ikke gyldig.

Tilbage til login.
betingelser

Skal du bestille til flere børn?

Når du skal lave bestillingen for barn nr. 2 ( el flere) , udfyld da FØRSTE barns login oplysninger i rubrikkerne nedenfor, så du sparer porto.
Ved første barns bestilling, eller skal du kun bestille til 1 barn, tryk blot forsæt!


Ønsker du at Download billeder


Ønsker du at bestille billeder

Onlinepakke

Du har valgt en Onlinepakke:

Du skal vælge hvilke billeder og ark du ønsker i din onlinepakke, og tilføje den til kurven.

betingelser

Betingelser for første bestilling:

I indkøbskurven har vi lagt den bestilling du selv har foretaget på tilmeldingssedlen.

I en hel uge kan du ændre i bestillingen så mange gange du vil – og også annullere bestillingen hvis du fortryder den. Fristen for ændringer fremgår når du er logget ind.

Det, der til sidst ligger i indkøbskurven – er det vi producerer til dig.

Du kan betale i netbutikken med betalingskort f.eks Dankort/Visa/Mastercard – eller få faktura medsendt billederne

Efter 1 uge ”forsvinder” billederne fra netbutikken og vi går i gang med at producere din bestilling.

Du modtager billederne ca. 10-12 dage herefter.

Samtidig vender dine billeder tilbage i netbutikken – og der er åbent for efterbestilling af billeder i et helt år.

Øvrige betingelser:

Ved køb af billeder har du fuld returret i 3 uger efter modtagelsen af billederne.

Ved køb af billedfiler på cd eller mail bortfalder returretten på købte billeder.

Normalt sender vi billederne til skolen/institutionen.

Nogle skoler ønsker at vi sender billederne direkte til hjemmet. I de tilfælde tillægges et forsendelsesgebyr på. 30 kr

Betaling:

Ved bestilling med betalingskort, vil vi hæve beløbet når ordren sendes fra os.

Ved bestilling med faktura fremgår betalingsfrist af girokortet der sendes med billederne.

Vi gør opmærksom på, at der ved udebleven betaling tillægges 100 DKK pr. påmindelse.


Genbestilling af billeder/efterbestilling:

For alle disse bestillinger gælder, at betalingen skal ske forlods med betalingskort.

Ved betaling med betalingskort bliver betalingen hævet, når ordren sendes hjem til den ønskede adresse.

Der tages forbehold for mindre ændringer af farvegengivelse mv. ift. levering af første-bestillingen.

Databeskyttelsesforordningen, også kaldet Persondataforordningen (General Data Protection Regulation, GDPR) er en omfattende ny EU-lov om databeskyttelse, der vil give enkeltpersoner bedre databeskyttelse i EU. Hos modul foto ApS opdaterer vi vores systemer og processer for at forberede os til GDPR’s ikrafttrædelse 25. maj 2018.

Hvis du gerne vil læse mere om modul foto ApS’ håndtering af oplysninger, kan du læse nedenfor:

Hvor kommer oplysninger fra?

Skolebørn: Hvis man som forælder, modtager en seddel med påtrykte oplysninger har modul foto ApS modtaget disse fra skolens elevsystem. Hvis man som forælder, modtager en seddel der ikke er fortrykt med oplysninger, får modul foto ApS oplysningerne fra forælderen der udfylder sedlen.

Institutioner og dagplejere: Oplysningerne kommer fra den forælder der udfylder bestillingssedlen.

Forældre kan også bestille billeder efterfølgende via telefon eller e-mail, samt oprette ordre på lignende vis.

Gennemføres en ordre i netbutikken, vil oplysningerne blive tilrettet/tilføjet fra denne ordre.

Med hvilket formål behandles oplysningerne?

Salg, herunder betaling og levering, samt evt. opfølgning – både for skolen/institutionen samt forældre(ne).

Med hvilken hjemmel behandles oplysningerne?

Skolen/institutionen/forældrebestyrelsen bestiller modul foto ApS til at udføre fotograferingen.

Jf. tilladelsen til fotograferingen givet på den underskrevne bestillingseddel beholder modul foto ApS oplysningerne der evt. er givet på forhånd, eller også slettes oplysningerne igen. På bestillingssedlen er der afgivet ønske om bestilling når der er krydset af og sedlen er underskrevet.

Hvilken følsomhed har oplysningerne?

Almindelige persondata – herunder: Elevens navn, klassetrin, forældres navn(e), adresse samt evt. e-mail og telefonnummer. Sidstnævnte bliver kun oplyst til modul foto ApS, når der bliver gennemført/bestilt online i modul foto ApS’ netbutik af forælderen selv. Der kan også være koblet et portrætbillede til oplysningerne samt forefindes et unikt elevnummer fra skolens interne arkiv.

modul foto ApS hverken bruger eller lagrer CPR-numre.

Er den registrerede oplyst om behandlingen?

Det fremgår af vores udleverede bestillingseddel, at man kan læse om håndteringen af oplysningerne på modul foto ApS’ hjemmeside: www.modulfoto.dk.

Oplysningen herom bliver gentaget ved gennemførelse af ordrer i modul foto ApS’ netbutik.

Er personoplysningerne nødvendige for formålet?

Skolen/institutionen/forældrebestyrelsen bestiller modul foto ApS til at udføre fotograferingen.

Skoler:

Ja, modul foto ApS skal bruge oplysningerne fra skolen ifbm. ajourføring af skolens arkiver – dvs. portrætterne som modul foto ApS er bestilt til at levere til skolen. Derfor modtager modul foto ApS oplysningerne på forhånd, før fotograferingen.

Institutioner:

Ja, ifbm. forældrenes bestilling af billeder, herunder kundeservice, bruger modul foto ApS personoplysningerne hertil.

Hvornår udløber/slettes oplysningerne?

Skoler:

a.) De påtrykte sedlers informationer slettes igen efter endt fotografering på skolen (dvs. efter opsamlings- fotograferingen), hvis der IKKE har været en underskrift på bestillingssedlen.

Barnets/elevens fornavn samt klassetrin forbliver i systemet grundet info til skolens arkiv. Dette slettes ved udgangen af kalenderåret, året efter endt fotografering.

b.) Hvis forælderen har ønsket fotografering, slettes oplysninger om eleven, ved udgangen af kalenderåret, året efter endt fotografering. Dvs. får skolen taget billeder i oktober 2018, slettes oplysningerne ultimo december 2019. Herefter gemmes der alene oplysninger om forælderen jf. Bogføringsloven § 10.

Institutioner og dagplejere:

Hvis der af forælderen er ønsket fotografering, slettes oplysninger om barnet, ved udgangen af kalenderåret, året efter endt fotografering. Dvs. får institutionen taget billeder i oktober 2018, slettes oplysningerne december 2019. Herefter gemmes der alene oplysninger om forælderen jf. Bogføringsloven § 10.

Portrætter og børnenes navne slettes ved udgangen af kalenderåret, efter endt fotografering, ligesom login-muligheden i modul foto ApS’ netbutik udløber. Portrætter ligger, før de slettes på samme vis, på modul foto ApS’ server under et anonymiseret filnavn bestående af tal og bogstaver.

Er udløbsdatoen i overensstemmelse med formålet?

Ja, modul foto ApS driver en sæson-præget virksomhed, med hoved-fotografering/højsæson i skoleårets start: fra august til november-måned og derefter lavsæson frem til juni-måned, året efter. Det er modul foto ApS’ vurdering, at der kommer henvendelser på alle slags billeder fra én højsæson til den næste, hvorfor muligheden for (gen)bestilling er aktuel.

Er personoplysningerne korrekte og ajourførte?

Personoplysninger modtaget på forhånd fra skolen er ajourførte fra skolen. Forældre kan tilrette/opdatere disse oplysninger på bestillingssedlen, telefonisk eller på mail, ligesom forældre med børn i institutioner kan påføre ajourførte oplysninger på sedlen.

Hvem har adgang til oplysningerne?

modul foto ApS’ administrative medarbejdere. Fotografen har adgang til oplysningerne under fotograferingen.

Hvor lagres personoplysningerne?

I virksomheden; internt på modul foto ApS’ drev og beskyttede servere. Underskrevne sedler destrueres og opbevares ikke i firmaet.

Er der procedurer som sikrer den registreredes rettigheder?

Ja, den registrerede har ret til indsigt, samt ret til sletning af urigtige oplysninger. Findes der ikke nogen indeværende ordre, kan samtlige oplysninger slettes.

Herunder også den registreredes øvrige rettigheder; retten til indsigt, begrænsning af behandling og retten til at kunne flytte sine personoplysninger (dataportabilitiet).

Kontakt modul foto ApS hvis du mener, der er registreret forkerte oplysninger om dig eller på anden vis ønsker oplysninger fjernet.

Den registrerede har altid ret til at klage til Datatilsynet.

Er der procedurer for underretning af modtagere, hvis man jf. ovenstående?

modul foto ApS kontakter evt. relevante virksomheder hvortil oplysningerne er videregivet jf. nedenstående punkt.

Hvem videregives oplysningerne til? (Underdatabehandlere)

I forbindelse med salg til kunden, og et længerevarende udestående, trods fremsendte betalingspåmindelser, vil oplysninger blive videresendt til modul foto ApS’ inkassobureau – en underdatabehandler.

De anonymiserede billede-filer billedbehandles af en underdatabehandler.

På hvilket retligt grundlag videregives oplysningerne?

Inkassobureauet får oplysninger jf. Inkassoloven

Hvem overlades oplysningerne til?

Ikke andre end ovenstående.

Foreligger der en databehandleraftale?

Ja, mellem modul foto ApS og skolen, samt mellem modul foto ApS og deres underdatabehandlere.

Overføres oplysningerne til lande udenfor EU / EØS?

Nej

Frequently Asked Questions

Hvornår kan jeg se billederne af mit barn?

Du kan logge i netbutikken 4 dage efter fotografering for at se billederne. Der vil være åbent for ændring af bestilling en uge. Derefter produceres bestillingen. Mens vi producerer og sender billederne til dig, vil der være lukket for bestilling. 5 uger efter fotodagene åbnes for efterbestilling. Billederne vil her være tilgængelige i et år.

Hvordan kan jeg købe gruppebillede, hvis der ikke er taget portrætter af mit barn?

Hvis du har udfyldt og afleveret en tilmeldingsseddel kan du logge ind med brugernavn og kode. Her kan du ændre i din bestilling eller betale din bestilling. Denne funktion lukker efter en uge og så vil billedet blive sendt til dig. Hvis du ikke har afleveret en tilmeldingsseddel i forvejen, kan du ringe til modul på 56761212 eller skrive til modulfoto@modulfoto.dk for at bestille et gruppebillede. Vi har brug for dit navn og adresse, barnets navn og klasse/stue samt skolens/institutionens navn.

Kan man få et ekstra Log In?

Når man er logget ind kan man generere et ekstra log in, så forældre der ønsker at bestille billeder hver for sig kan få et ekstra log-in. Bedsteforældre kan således også få deres eget log-in.

Kan man betale søskende sammen?

Når du modtager billederne med et vedlagt girokort, skal du betale girokortet for hvert enkelt barn, ellers kan vi ikke fordele beløbet på de forskellige børn. Hvis du går i netbutikken og vælger billeder af dine barn kan du lægge bestillingerne sammen og betale samlet med dankort i netbutikken.

Har jeg returret?

Ja, du har 3 ugers returret uanset hvilken bestilling du har lavet. Det eneste du har forpligtet dig til ved at udfylde sedlen er, at betale billederne eller returnere billederne til Falkoner Alle 3, 2000 Frederiksberg.

Får jeg et nyt girokort når jeg returnerer nogle af billederne?

Nej du vil ikke modtage en ny regning. Du skal betale for de billeder du beholder på det girokort der fulgte med billederne. De enkelte priser står på girokortet. Derefter kan du returnere de billeder du ikke ønsker til Falkoner Alle 3, 2000 Frederiksberg. De billeder vil så blive fratrukket din faktura i vores system, så det i sidste ende kommer til at stemme.

Kan jeg betale med mobilepay?

Ja, ved bestilling af billeder i netbutikken kan du betale med mobilepay. Hvis du derimod har modtaget et girokort, skal du betale girokortet og du kan ikke betale med mobilepay.

Kan jeg logge ind og betale mit girokort?

Nej, når du har modtaget girokortet til betaling, kan du ikke logge ind på din bruger for at betale. Du skal betale girokortet i netbank.

Kan jeg købe de digitale filer?

Ja du kan bestille de digitale filer i netbutikken når du er logget ind. Der vil du også kunne downloade dem.

Kan jeg at ændre min bestilling?

Når du er logget på netbutikken 4 dage efter fotografering, har du 1 uge til at ændre i din bestilling. Når den uge er gået, lukkes der midlertidigt for bestilling og bestillingen produceres og kan dermed ikke længere ændres..

Omfoto?

På de fleste skoler kommer vi ud igen ca. 6 uger efter fotograferingen, for at fotografere de elever der var syge eller dem der måtte ønske omfoto. Dato for dette vil stå på skolens intranet. Alternativt har du mulighed for at besøge vores kontor/studie på Frederiksberg for at få omfotograferet dit barn, hvis du ikke er tilfreds med billederne.

Hvordan opnår jeg rabat?

Du opnår rabat ved køb af mere end 1 portrætark uanset om du køber en pakke eller vælger at sammensætte din egen bestilling.

Hvordan kan jeg ændre min online onlinepakke?

For at ændre din onlinepakke i netbutikken, skal du slette pakken i kurven og tilføje en ny.

Ekstra login

Ekstra login text

Vil du tilføje søskende ?

Ja Nej

Er du sikker på at du ikke vil have nogle billeder?

Ja Nej

Der skete en fejl. Kontakt os venligst via modulfoto@modulfoto.dk

Ok



Åbningstider
FAQ / Ofte stillede spørgsmål

I netbutikken kan der betales med

Dankort, Mastercard og Visa


kreditkort

Kontakt

Falkoner Alle 3,

2000 Frederiksberg

Tlf. 5676 1212

Modulfoto@modulfoto.dk

CVR 11011802

Trustpilot